BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10 April 2010

~Babak Cinta Semalam~




Dalam gelak ketawa bersama teman

Entah mengapa

Aku mengingati sebuah senyuman

Membuatkan aku alpa seketika

Dalam kesibukan mengejar sebuah cita

Entah mengapa

Aku semakin mengingati

Sebuah perjalanan cinta

Dalam pekikan di sebuah pesta

Entah di mana

Aku mengingati ilai dan tawa

Dan jeritan manjanya

Dalam kesejukan hujan yang menitis

Entah bila

Aku mendengar suara merdu dan tangis

Dari sekeping hati yang terguris

Inikah rasanya sebuah perjalanan yang lara

Sebuah kehidupan

Tangis dan tawa

Suara ilai dan manja

Ibarat sebuah lagi mimpi

Yang tidak mungkin terjadi

Jika ditakdirkan

Jangan dirisaukan

Berpegang teguh

Ikatan yang utuh

Kitakan bersua nanti

Bersabarlah kita menanti…..

0 comments: