BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

06 July 2009

Sedih??????

Nape tetiba aku rasa sedih sangat malam tadi...tetiba airmata pandai2 jer nak mengalir padahal tak mintak pon...

sedihnya..ermmm, rasanya aku tau kenapa tapi hati tetap tidak mengakui sebab utama punca kenapa hati ini rasa sedih...

maybe sunyi??? aku ramai kawan di sekeliling...housemate yang baik hati, cikgu2 sekolah yang sporting dan baik hati, anak murid yang sudi sayang cikgu mereka yang comel ini...mak ayah yang ambik berat..adik-beradik yang agak rapat...tapi kenapa aku masih lagi rasa sedih? sunyi pun ada...

kini, terbaru sekali, aku tidak dapat masuk atau log-in engkabang.net...lagi sedih aku dibuatnya...kat situ la semua rakan-rakan baru yang berjaya menghiburkan hati aku....bertukar pendapat, perkenalan yang membuatkan hati aku mula ceria setelah sekian lama kosong...

sedihnya..huhuhu..kini, aku mula rapat dengan 'facebook' sahaja...engkabang.net mgkn jadi kenangan sahaja...bila la nak log-in engkabang ni...idea pun mula tersekat, tak berkembang langsung...rindu sangat kawan-kawan kat sana....

0 comments: