BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

23 August 2016

Goodbye memory


Kosong.

Pagi Selasa yang indah & tenang sebab BIG BOSS xde...ahakkkss..bukan bermakna aku tengah mengular ye.

Semalam dah start ujian untuk semua murid. Dan semalam aku xde di sekolah sebab jadi guru pengiring untuk budak. Jawatan 'tetap & berpencen' yang aku pegang sejak 1st day kat sini. Tak kisah la sebab aku memang suka berjalan walaupun risikonya sangat tinggi sebab bawak budak. Janji bawak keta berhati-hati.

Pagi nih, sambil2 jaga budak tengah exam, tetiba jer hati aku tergerak nak bukak satu folder dalam laptop aku nih. Folder yang xreti aku nak buang walaupun 'orang itu' dh xde kaitan dgn aku lagi. Bila tengok gambar2 dia yg byk, trus aku rasa sayu sangat. Nak kata rindu tak jugak sbb rasa rindu tu dh lama x ade. Cuma hati aku sediki terasa sebab dia pernah hadir dalam hidup aku walaupun sekejap. Once, aku tertarik satu gambar nih. Gambar kat atas tuh. Rasa seronok pulak tengok gambar tuh sebab dihantar masa hari lahir aku. Kreativiti kat situ ada dengan mention nama FB aku besar2. Skrg, dh x ade dah org buat mcm tuh lagi. Lebih suka menyepi dan trus jadi silent reader. Mungkin satu masa nanti, kalo hati aku btul2 mati tentang dia, mungkin akan kena delete jgk nanti. 

Untuk 'orang itu'...andai kata anda baca blog ini..insyaAllah, sy akan delete semua gambar awak dlm laptop saya. Dan mungkin, sy akan kembalikan semula brg yang pernah awak hadiahkan untuk saya. Rasanya dah xde faedah lagi saya nk simpan sebab sy takut sy akan buang nanti. Mahal tuhhh.. 
TQ for everything.

Well, life must go on... 

0 comments: