BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10 January 2010

kALaU Ku tAhU siApA DiA...

kalau ku tahu siapa dia
akan ku berikan hati yang daif
untuk di sayang dan dimanja
agar hilang rasa rindu

jikalau ku tahu siapa dia
ingin ku hadiahkan
permata tertinggi dalam hidupku
agar dia tahu siapa aku

andaiku tahu siapa dia
ingin sekali ku tatap
wajahnya yang jauh
dari pandangan hatiku ini

jika si dia tahu siapa aku
ikhlas hati ingin ku berikan
agar dunia tahu
betapa indahnya hatiku ini
bila si dia adalah..
si dia yang ku rindui selalu...

<-------------------------------------->

Kalau aku seperti dia,
ingin sekali ku buka cerita,
bermadah tentang lara,
bercerita tentang duka,

kalau aku seperti dia,
ingin sekali aku berlagu hampa,
membuka ruang dada,
mengadu cita yang tiada,

kalau aku seperti dia,
ingin sekali ku bermantera,
mantera majnun dan laila,
cerita cinta yang nista.......

0 comments: