BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

28 June 2011

::Kerana Istikharah..Aku Redha::

Pertemuan...Perpisahan..semuanya bukan kita yang merancangnya..

Sekalipun cuba mengelak, namun Allah telah tetapkan..hati ini bertaut padanya..

Ya Allah, sekalipun aku berusaha untuk menjauhinya, namun tidak kuduga..Engkau rapatkan kami berdua dengan kasih sayang yang mula tumbuh dalam hati masing-masing..

Terasa bahagia dan bersyukur...

Namun..segalanya telah Engkau tentukan jua..

Kasih sayang ini hanyalah sementara saja..

Dan aku sebagai hamba kepada-Mu Ya Allah akur dengan apa yang telah Engkau tentukan...

Sesungguhnya kasih sayang yang telah Engkau berikan telah mendekatkan diriku pada-Mu Ya Allah..

Sekalipun air mata darah sekalipun, semuanya telah ditentukan..

Aku redha Ya Allah..redha dengan ketentuan dari-Mu...

Sesungguhnya..kami hanya ditakdirkan untuk merasai kasih sayang itu...

Tapi tidak ditakdirkan untuk bersama...

Ya Allah, berikanlah aku kekuatan..

Hanya Engkau tempat aku bertaut, tempat aku bersujud, tempat aku mengadu..

Kuatkanlah imanku...sesungguhnya hamba-Mu yang lemah ini tidak terdaya melawan perasaan duniawi ini...

Amin...Amin Ya Rabbal Alamin...

0 comments: