BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20 September 2010

~Sumthing missing and im so sad..~ :'(

Hari ni baru bkesempatan melawat blog tersayang ini sambil melayari FB & engkabang.net. Dan tiba-tiba aku teringat seseorang yang aku panggil sebagai 'kakak' selama ini yang kini telah pergi meninggalkan diri ini dan rakan2 guru yang lain. Tetiba aku rasa sayu sangat. Rasa masih tak percaya pun ada, begitu cepat arwah meninggalkan sahabatnya yang baru dikenali ini. Sepanjang perkenalan aku dan arwah, dia antara satu2nya portal team engkabang.net yg paling baik sekali, siap bagi no fon lagi kalau ada masalah dlm melayari engkabang.net. Betul2 terharu aku dibuatnya. Dan bila aku check balik no dia yang aku simpan, tetiba air mata aku mengalir..Allah sayangkan dia. Sayu rasanya bila baca ucapan yg ditulis oleh para sahabat serta anak2 murid beliau yg kini betul2 rindukan beliau dlm wall FB beliau. Ya Allah, Engkau tempatkanlah arwah bersama orang-orang yang beriman..Al-Fatihah..


Kanda Habsah Ibrahim dalam kenangan...~ :'(

0 comments: