BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

06 April 2012

::Perbezaan MENUTUP Aurat Dengan MEMBUNGKUS Aurat::

Anda TUTUP aurat ke BUNGKUS aurat?
Beza BUNGKUS dengan TUTUP adalah amat besar.

Situasi 1

Aisyah: Ahmad, cuba teka aku tengah bungkus ape?

Ahmad: Alaaa, nasi lemak.

Aisyah: Aik? Mana ko tau?

Ahmad: Aku nampak nasi terkeluar sikit tu. Lagipun aku tau ko memang jual nasi lemak.

Aisyah: Ok2. Cuba teka nasi lemak ni banyak ke sikit?

Ahmad: Alaaaa, lagi senang. Banyak la.

Aisyah: Ha? Camne ko tau ni?

Ahmad: Tengok bentuk dan saiz la. BUNGKUSan besar banyak, BUNGKUSan kecik sikit. Haha, kantoi!!

Aisyah: Pandainye ko.

Ahmad: Bukan aku yang pandai, ko yang tak pandai.Haha..
Aisyah: Ceh, malas la soal.

Situasi 2

Aisyah: Ahmad, cuba ko teka aku TUTUP apa dengan tudung saji ni?

Ahmad: Hmmm, ikan goreng?

Aisyah: Salah.

Ahmad: Telur dadar?

Aisyah: Salah lagi.

Ahmad: Karipap?

Aisyah: Salah jugak.

Ahmad: Fail MQA?

Aisyah: Ishh, lagi la salah.

Ahmad: Abis tu ape? Mana la aku tau ape yang ko TUTUP tu.

Aisyah: Nasi lemak la. Cuba teka banyak ke sikit?

Ahmad: Ceh, mane la aku tau. Malas la nak jawab.


Kesimpulannya, pilihlah yang TUTUP… (^_^)

0 comments: