BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

11 January 2012

........(^_^)..........

Bila perasaan mula lega, Alhamdulillah. Jika semalam perasaan teramat tertekan, hinggakan air mata sentiasa mengalir, namun hari ini, agak melegakan. Lebih-lebih lagi hari ni ada mesyuarat staf, kurikulum, HEM & ko-kurikulum. Minda dengan automatik terus membuat rancangan, menyusun atur langkah-langkah yang akan diambil.

Fuhhhh, keja 2012 sedang menanti dengan banyaknya. Walaupun sekolah kecil dengan bilangan murid yang amat sedikit, namun tanggungan kerja tetap berada di bahu masing-masing.

Sambil-sambil merangka kerja seterusnya, hobi utama tetap diteruskan.

Mata terus menangkap kelibat buku kesayangan. Ermmmm, antara sejarah buku yang dibeli sebanyak 2 kali. Sebabnya, buku yang pertama, dibeli lalu dibawa ke kampung. Tak sangka pulak menjadi perhatian ayah untuk membacanya. Maka, secara rasminya hak milik buku pun bertukar. Semangat nak habiskan baca buku tetap berkobar, maka mencarilah di semua kedai buku. Hampir-hampir nak patah semangat bila tidak dijumpai buku yang diingini.



Alhamdulillah, petang sebelum terbang ke awan biru untuk pergi ke negeri di bawah bayu, terjumpa jugak buku ni. Hanya senaskhah yang tinggal.

Komen saya??? Ermmm, masa amat terhad untuk 'berdating' bersama buku ini. Maka, dengan masa yang terpaksa 'dicuri' ini, merangkak-rangkak saya nak habiskan.

Selanjutnya? Tunggu saya habis baca dulu k..Kalau berminat, boleh beli. Tak rugi membeli sebab pengetahuan tentang dunia negara penghancur umat zaman kini, membuka minda kita betapa kejamnya negara itu. Ermmm, tak layak rasanya nak dipanggil 'negara'. Rasa pelik pulak negara itu diwujudkan dalam peta, siap ada bendera lagi..

0 comments: