BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

26 July 2011

wake up CIKGU!!!!!




Awal pagi yang sungguh ceria. Ahakkkkzzzz, ingin lari sikit dari apa yang sering aku 'merapu' pasal perasaan. Seboleh-bolehnya, ingin kembalikan semangat yang hilang.


Minggu yang agak memenatkan gara-gara kursus. Betul-betul rindukan 'anak-anak' dan rakan-rakan di sekolah. Demi mendapatkan ilmu yang Allah berikan, terpaksa kutinggalkan sekejap. Tak apa, tak rugi kan. Dapat jumpa kawan-kawan dari sekolah lain. ngeeeeeeeeeee~~~(^^,)v!!!

Walau apapun yang terjadi selepas ini, aku akan pastikan aku kuat. Jangan alirkan air mata itu untuk perkara yang menyakitkan diri. Sungguh, manusia itu amat lemah imannya. Dan aku sebagai wanita, sungguhpun dilihat berhati 'tisu', percaya Allah ada di samping kita.



Jadi, kesimpulannnya.....WAKE UP cikgu comel...dunia ini amat mengalu-alukan keceriaan anda berkekalan sepanjang masa...semoga Allah permudahkan..amin...

2 comments:

Lukisan Alam said...

cik miezz dah bangun dah tu... kenapa nk kejutkan dia lagii... nanti2 dia mandi la tu.. mesti dia bangun punyaaa... sebab dia nak gi sekolah! hehehe...

cik_mazni said...

ngeeeee....ntah apa smgt sy tetiba bukak laptop trus update blog...huhuhu..

rasanya kan, rasa lega skit bila berkomunikasi bersama blog..luah apa yg kita rasa, jgn sampai aib org & diri kita terbuka..dunia nih kan universal, Allah kurniakan sy idea yang tak terhingga..syukur Alhamdulillah..

nanti rajin2 la ek melawat..kmgknn besar nk update hari2 bersama blog...(^^,)v