BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

04 August 2011

Minggu Sains & Matematik


Sedikit terlewat rasanya, tetap tidak lupa untuk mengarang apa yang patut dikarang. Hari keempat dalam bulan Ramadhan al-Mubarak. Alhamdulillah, tetap aktif menjalankan tugasan harian walaupun terpaksa melantangkan suara yang sedia kecil gara-gara anak-anak yang nakal.



Aktiviti hari ini seperti biasa, menghadap 'benda alah' nih a.k.a laptop seharian. Alhamdulillah, syukur Ya Allah. Dengan jayanya dapat meng'key-in' kan data yang perlu bagi guru kelas dan guru matapelajaran. Lepas nih, boleh la fokus pada p & p...ngeeee~(^^,)v



Seperti biasa, aktiviti bagi minggu Sains & Matematik berlangsung selepas rehat. Selaku guru Matematik yang garang [ermmm, garang ker?huhuhu..~=P], aku diberi tugasan untuk menguruskan murid Tahap 1 (Tahun 1, 2 & 3). Hahaha, memang betul-betul ambil kesempatan. Kebetulan murid Tahun 1 termasuk dalam list, sedikit 'ketuk-mengetuk' tetap ada.hehehe..

Aktiviti habis dengan jayanya walaupun agak terlewat. Sedikit stress gara-gara ada segelintir murid gagal menjawab soalan dengan baik, nasib baik suhu hari ini amat baik sekali. fuhhhhh...(^_^)v!!

0 comments: